Reklamacje

Zakupiony produkt uległ uszkodzeniu? Zgłoś reklamację! W celu zgłoszenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi trzema krokami.

  1. Pobierz, wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny. W formularzu podaj wszystkie kluczowe informacje abyśmy mogli szybko rozpatrzeć Twoje zgłoszenie.
  2. Spakuj produkty, formularz i dokument potwierdzający zakup. Zabezpiecz wysyłane produkty aby nie ucierpiały w transporcie. Każde takie zdarzenie skutecznie wydłuży czas rozpatrywania Twojego zgłoszenia.
    Sprawdź czy spakowałeś wszystkie elementy i akcesoria związane z produktem, a także formularz i dokument (paragon/faktura) potwierdzający dokonanie zakupu w naszym sklepie.
  3. Nadaj paczkę. Wyślij produkty na nasz adres Lidershop Sp. z o.o., ul. Łukasiewicza 13, 38-100 Strzyżów. Do przesyłki koniecznie dołącz dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie i formularz reklamacyjny.

UWAGA: Podstawą do uznania reklamacji jest paragon lub faktura. Koniecznie musisz dołączyć ten dokument do przesyłki.

W razie pytań skontaktuj się z nami telefonicznie dzwoniąc pod numer +48 727 916 839, +48 570 650 764 lub mailowo pisząc na adres sklep@lidershop.pl.

 

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji czekaj na nowy produkt. Poinformujemy Cię o pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji, a nowy produkt zostanie wysłany do Ciebie w ciągu 14 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania przesyłki wraz z wymienionymi wyżej dokumentami.

Formularz reklamacyjny
Pobierz i wydrukuj