Zwroty

Chcesz dokonać zwrotu? Nie ma problemu! Wypełnij otrzymany wraz z zamówionymi produktami formularz. Jeśli formularz zaginął, możesz go pobrać na tej stronie.

 

Procedura zwrotu:

  1. Wypełnij formularz zwrotu. W formularzu podaj wszystkie informacje abyśmy mogli szybko rozpatrzeć Twoje zgłoszenie.
  2. Spakuj produkty, formularz i dokument potwierdzający zakup. Zabezpiecz wysyłane produkty, aby nie ucierpiały w transporcie. Każde takie zdarzenie skutecznie wydłuży czas rozpatrywania Twojego zgłoszenia.
    Sprawdź czy zostały spakowane wszystkie elementy i akcesoria związane z produktem, a także formularz zwrotu i dokument (paragon) potwierdzający dokonanie zakupu w naszym sklepie.
  3. Nadaj paczkę. Wyślij produkty na nasz adres Lidershop Sp. z o.o., ul. Łukasiewicza 13, 38-100 Strzyżów wraz z paragonem i dołączonym formularzem zwrotu.

UWAGA: Podstawą do uznania zwrotu jest paragon. Koniecznie musisz dołączyć ten dokument do przesyłki.

W razie pytań skontaktuj się z nami telefonicznie dzwoniąc pod numer +48 727 916 839, +48 570 650 764 lub mailowo pisząc na adres zwroty@lidershop.pl.

Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej sprawy czekaj na zwrot pieniędzy. Poinformujemy Cię o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu, a pieniądze pojawią się na Twoim koncie nie później niż do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki wraz z wymienionymi wyżej dokumentami.

Pamiętaj: Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy.

Formularz zwrotu
Pobierz i wydrukuj